Як у завдання віртуальної аудиторії додати покликання на тестове завдання?
У Віртуальній аудиторії ЛКЛАДУ викладачі можуть не лише створювати інструкції для студентів, але й доповнювати їх активними покликаннями на тестові завдання, які потрібно виконати. Це дозволяє швидко організувати навчальний процес та уникнути плутанини серед студентів.
У цій статті розглянемо простий алгоритм, як додати покликання на тест у вже створене або нове завдання.
Крок 1. Скопіюйте посилання на тест
- Перейдіть у розділ Тести
- Оберіть потрібний тест
- Відкрийте його та скопіюйте URL клінкувги правою клавішею на кнопці Тестування
? Це буде пряме покликання, яке відкриє тест для студентів одразу.

Крок 2. Відкрийте завдання для редагування

Крок 3. Вставте посилання у текст завдання
В тестовий редактор:
- Виділіть текст, який має містити посилання (наприклад, «Перейти до тесту»)
- Натисніть кнопку Посилання
- Вставте скопійовану адресу тесту
- Підтвердьте зміни

Крок 4. Збережіть зміни та перевірте
Після натискання Зберегти і повернутись до Віртуальної аудиторії:
- переконайтесь, що посилання активне;
- перевірте, чи відкривається тест у кількох режимах перегляду (студентському та викладацькому).

Додавання посилання на тест у завдання — це швидкий спосіб:
- спростити доступ до навчальних матеріалів,
- забезпечити послідовність виконання,
- підвищити залученість студентів.
Керуйте навчальним процесом легко — Віртуальна аудиторія ЛКЛАДУ допомагає в цьому!
Подібні матеріали
Контроль наявності робочих програм та критеріїв оцінювання в НМК і моніторі керівника
При роботі з навчально-методичними комплексами (НМК) важливо впевнитись, що студент має доступ до всіх необхідних матеріалів для успішного навчання. Серед ключових складових — робоча навчальна програма та критерії оцінювання.Після відкриття НМК та вибору відповідного предмета система автоматично відображає індикатори на основних елементах курсу. Бі
Автоматизація складання розкладу в освіті: шлях до ефективного навчального процесу
У системі освіти, де кожна хвилина має значення, грамотне планування розкладу занять є критично важливим. Ручне складання розкладу — складний, багатоетапний процес, який часто супроводжується помилками, конфліктами в часі та перевантаженням працівників. Автоматизація цього процесу дозволяє оптимізувати навчальний процес і зменшити адміністративне н
Контроль наявності робочих програм та критеріїв оцінювання в НМК і моніторі керівника
При роботі з навчально-методичними комплексами (НМК) важливо впевнитись, що студент має доступ до всіх необхідних матеріалів для успішного навчання. Серед ключових складових — робоча навчальна програма та критерії оцінювання.Після відкриття НМК та вибору відповідного предмета система автоматично відображає індикатори на основних елементах курсу. Бі
Kommentare
Залишити коментар